Agjërimi. Çfarë ndodh dhe cilat janë përfitimet e tij?

Çfarë ndodh nëse nuk ushqeheni për një ditë? Përgjigja mund të duket relativisht e drejtpërdrejtë, por agjërimi për 24 orë ka një efekt të ndërlikuar në trup. Agjërimi është një pjesë e vjetër e shumë traditave fetare, duke përfshirë kremtimet hebraike dhe myslimane të Yom Kippur dhe Ramazanit. Një formë e agjërimit e njohur si agjërimi me ndërprerje gjithashtu ka fituar popullaritet si një mjet për humbjen e peshës. Shumë studime kanë ekzaminuar përfitimet dhe rreziqet e heqjes dorë nga ushqimi për një ditë, përfshirë mënyrën sesi ndikon në humbjen e peshës. Në këtë artikull, ne shikojmë se çfarë ndodh me trupin gjatë agjërimit, si dhe atë që një person mund të bëjë për ta bërë agjërimin më të sigurt.

Ç’ndodh me trupin gjatë agjërimit? Pavarësisht nëse një person është duke agjëruar apo jo, trupi ende ka nevojë për energji. Burimi i tij kryesor i energjisë është glukoza, e cila zakonisht vjen nga karbohidratet, duke përfshirë drithërat, produktet e qumështit, frutat, perimet e caktuara, fasulet, madje edhe ëmbëlsirat. Mëlçia dhe muskujt ruajnë glukozën dhe e lëshojnë atë në qarkullimin e gjakut sa herë që trupi ka nevojë për të. Sidoqoftë, gjatë agjërimit, ky proces ndryshon. Pas rreth 8 orësh agjërim, mëlçia do të përdorë rezervat e fundit të glukozës. Në këtë pikë, trupi hyn në një gjendje të quajtur glukoneogjenezë, duke shënuar kalimin e trupit në mënyrën e agjërimit. Studimet kanë treguar se glukoneogjeneza rrit numrin e kalorive që trupi djeg. Pa ardhur karbohidrate, trupi krijon glukozën e tij duke përdorur kryesisht yndyrë. Përfundimisht, trupi mbaron edhe nga këto burime energjie. Modaliteti i agjërimit pastaj bëhet mënyra më serioze e urisë. Në këtë pikë, metabolizmi i një personi ngadalësohet, dhe trupi i tyre fillon të djegë indet muskulore për energji. Megjithëse është një term i mirënjohur në kulturën e dietës, mënyra e vërtetë e urisë ndodh vetëm pas disa ditësh radhazi apo edhe javësh pa ushqim. Pra, për ata që e prishin agjërimin pas 24 orësh, është përgjithësisht e sigurt të kalojnë pa ngrënë për një ditë, përveç nëse ekzistojnë kushte të tjera shëndetësore.

 Përfitimet shëndetësore të agjërimit. Ne jemi gjithmonë duke jetuar në një gjendje mbijetese. Kjo mund të jetë çdo lloj sëmundje kronike, virus ose ndoshta një sëmundje e lidhur me stilin e jetës. Agjërimi mund të ndihmojë me shumë çështje shëndetësore dhe përveç kësaj mund të ndihmojë në forcimin e sistemit tuaj imunitar.

Studimet kanë treguar se pas një periudhe 72 orë vetëm me ujë, shpejt sistemi imunitar forcohet dhe madje metabolizmi rritet pak.

Përfitimet kryesore të agjërimit:

• Përmirësimi i imunitetit

• Pastrimi efikas i qelizave të vdekura

• Përmirësimi i tretjes

• Reduktimi i rrezikut të shumë llojeve të kancerit

• Ngadalësimi i procesit të plakjes

• Është një mënyrë e thjeshtë për të humbur dhjamin

• Ndihmon në rregullimin e hormoneve

• Mund të kurseni kohë nga gatimi dhe blerjet

Disa sugjerime nëse dëshironi ta provoni: Nëse dëshironi të provoni më shumë se 18 deri në 20 orë, atëherë sigurohuni që të dëgjoni trupin tuaj. Nëse përjetoni marramendje, diarre, dhimbje koke ose dhimbje stomaku, atëherë është koha të ndaleni, të prisni agjërimin dhe të provoni përsëri herën tjetër. Nëse jeni duke marrë ilaçe, atëherë duhet të njoftoni mjekun para se të praktikoni agjërimin. Gratë mund të jenë shumë më të ndjeshme ndaj agjërimit, megjithëse është e shkëlqyeshme për balancimin e hormoneve. Pra, është shumë e rëndësishme, veçanërisht për gratë, të prishin agjërimin me një vakt të ulët karbohidratesh, proteina të larta dhe yndyre të moderuar. Kjo mund të ndihmojë që të mos rritet insulina (depozita e yndyrës dhe hormoni rregullues i sheqerit në gjak) kaq shpejt.

PËRGJIGJU

Please enter your comment!
Please enter your name here